facebook
Podczas gdy inni pakują prezenty, my jesteśmy wpakowani w tyle projektów, że nie mamy nawet czasu na przygotowanie wpisu ze świątecznymi życzeniami. ?? Na szczęście sytuację uratował nasz Junior Cuteness Manager, który dla dobra wizerunku agencji zdecydował się zostać naszą świąteczną laurką!
Z okazji Świąt życzymy Wam i sobie, żebyśmy zawsze mogli liczyć na takie wsparcie, a wszystkie nasze plany kończyły się równie słodko!
Z okazji Świąt życzymy Wam i sobie, żebyśmy zawsze mogli liczyć na takie wsparcie, a wszystkie nasze plany kończyły się równie słodko!
2019-12-25, 14:15
facebook
Przez ostatnie dwa dni szkoliliśmy się pod okiem Katarzyna Granops-Szkoda (sprawny.marketing) w temacie Social Media! ?? Duża dawka wiedzy, którą z pewnością wykorzystamy przy kampaniach dla naszych klientów!
2019-12-11, 11:00
facebook
Mamy to! ??? Dwa wyróżnienia KREATURA 2019 za projekt "Wystawa nowych narzędzi tortur" dla Miasto Poznań w kategorii CSR oraz Ambient! #bebraveorbebrave
Kurator wystawy: Agnieszka Różyńska
Produkcja: Chapter1, Bartłomiej Szczęsny
Creative Director: Adam Dopieralski
Senior Art Director: Piotr Madej
Strategy Director: Wioletta Baśkiewicz
Head of concept: Krzysztof Drzazga (Will Poorple)
Copywriter: Wiktoria Jóźwiak
Influencer Marketing Manager: Katarzyna Rogacka (Raspel von Draht)
Senior Account Manager: Barbara Niewiadowska
Account Manager: Monika Degórska
DTP: Norbert Ślusarczyk
Kurator wystawy: Agnieszka Różyńska
Produkcja: Chapter1, Bartłomiej Szczęsny
Creative Director: Adam Dopieralski
Senior Art Director: Piotr Madej
Strategy Director: Wioletta Baśkiewicz
Head of concept: Krzysztof Drzazga (Will Poorple)
Copywriter: Wiktoria Jóźwiak
Influencer Marketing Manager: Katarzyna Rogacka (Raspel von Draht)
Senior Account Manager: Barbara Niewiadowska
Account Manager: Monika Degórska
DTP: Norbert Ślusarczyk
2019-11-29, 15:00
facebook
Lubimy przejażdżki z Uber. ? Szczególnie tę ostatnią, bo doprowadziła nas do stworzenia odjechanego projektu w gamingowym klimacie! Poznajcie UBER UNLOCK i dołączcie do gry, w której nagrody zdobywa każdy! ;)
Creative Director: Adam Dopieralski
Head of concept: Krzysztof Drzazga
Senior Account Manager: Maciej Sitek
Creative Director: Adam Dopieralski
Head of concept: Krzysztof Drzazga
Senior Account Manager: Maciej Sitek
2019-11-22, 11:00
facebook
KREATURA 2019 - duma! ?? Nasz projekt dla Miasto Poznań - "Wystawa nowych narzędzi tortur" nominowany w dwóch kategoriach: Ambient i Kampanie społeczne/CSR. Trzymajcie kciuki - ogłoszenie wyników 28 listopada na uroczystej gali!
2019-11-19, 13:12
facebook
Kurs Moderatora Design Thinking nie jest dla nas nowością, ale wyznajemy zasadę, że ten kto się nie uczy, szybciej się starzeje. Dlatego wysłaliśmy na niego Adama! ;-) Dziękujemy Design Thinking Institute za inspirujący tydzień!
2019-09-26, 13:06
facebook
? Przed Wami autorski projekt koszulki na potrzeby naszego Klienta Lech Pils, do którego wykonania zaprosiliśmy utalentowanego rysownika i grafika z Wielkopolski - Barta Sucharskiego (? https://www.instagram.com/bartsucharski). Jak się Wam podoba to małe dzieło sztuki?! ;-)
2019-09-20, 15:30
facebook
Nowe siły w Chapter1 - Joanna Agnieszka Olkiewicz wzmacnia nasz zespół na pozycji Group Account Managerki. ?
Joanny przedstawiać nie trzeba. Wszyscy ją znacie, więc tylko przypominamy: 13 lat w branży, praca m.in. w TBWA/Tequila Polska, GPD, a ostatnio GoldenSubmarine. Doświadczenie po stronie agencji i klienta. W CV praca dla: Coca-Cola, NIVEA , Dr. Oetker, Filtron, Kompania Piwowarska, Reebok, Adidas, Bridgestone, Muller, Iglotex, Akzo Nobel, Hasco Lek, L’Oreal, Tarczyński, Kruszwica, Nuxe, a od września w Chapter1 koordynacja współpracy z brandami Cosmo Group.
Prywatnie mama, ‚Pani' dla kilku stworów, zdecydowanie team wege, a w wolnych chwilach projektantka wszystkiego, co się mieści w trendzie sustainable fashion.
Joanna, be brave or be brave! ?
Joanny przedstawiać nie trzeba. Wszyscy ją znacie, więc tylko przypominamy: 13 lat w branży, praca m.in. w TBWA/Tequila Polska, GPD, a ostatnio GoldenSubmarine. Doświadczenie po stronie agencji i klienta. W CV praca dla: Coca-Cola, NIVEA , Dr. Oetker, Filtron, Kompania Piwowarska, Reebok, Adidas, Bridgestone, Muller, Iglotex, Akzo Nobel, Hasco Lek, L’Oreal, Tarczyński, Kruszwica, Nuxe, a od września w Chapter1 koordynacja współpracy z brandami Cosmo Group.
Prywatnie mama, ‚Pani' dla kilku stworów, zdecydowanie team wege, a w wolnych chwilach projektantka wszystkiego, co się mieści w trendzie sustainable fashion.
Joanna, be brave or be brave! ?
2019-09-11, 16:06
facebook
Sezon urlopowy zakończony na dobre! ? Wracamy do pracy - na start podsumowanie tygodnia prosto z planu ? dla naszego nowego Klienta. Efekty wkrótce!
2019-09-06, 12:07
facebook
Accouncka piąteczka podczas póóóźnego śniadania i z powrotem do pracy! ;-)
2019-08-23, 13:51
facebook
Po przetargowym tygodniu czas na nagrodę dla całego teamu! ??
2019-08-09, 13:07
facebook
Poszukiwany Junior Graphic Designer, który chciałby dołączyć do naszej zacnej ekipy i tworzyć fajne rzeczy w pięknym biurze na Łazarzu!
Na czym polegać będzie Twoja praca?
➡ tworzeniu projektów graficznych (digital, social media, komunikacja BTL)
➡ udziale w sesjach fotograficznych
➡ realizacji projektów we współpracy z copywriterem i social media managerem
Czego oczekujemy?
➡ bardzo dobrej znajomości programów: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator
➡ znajomości trendów social media i nowych możliwości graficznych
➡ dobrej komunikatywności
➡ terminowości i dobrej organizacji pracy
Co oferujemy?
➡ współpracę przy ciekawych ogólnopolskich projektach dla znanych klientów
➡ możliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji (szkolenia, coaching
doświadczonych ludzi)
➡ pracę w pięknym biurze w kamienicy na Łazarzu
➡ świetną atmosferę pracy w zgranym zespole
➡ ubezpieczenie medyczne
Zainteresowana/y? Wyślij nam swoje portfolio: natalia@chapter1.pl
Na czym polegać będzie Twoja praca?
➡ tworzeniu projektów graficznych (digital, social media, komunikacja BTL)
➡ udziale w sesjach fotograficznych
➡ realizacji projektów we współpracy z copywriterem i social media managerem
Czego oczekujemy?
➡ bardzo dobrej znajomości programów: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator
➡ znajomości trendów social media i nowych możliwości graficznych
➡ dobrej komunikatywności
➡ terminowości i dobrej organizacji pracy
Co oferujemy?
➡ współpracę przy ciekawych ogólnopolskich projektach dla znanych klientów
➡ możliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji (szkolenia, coaching
doświadczonych ludzi)
➡ pracę w pięknym biurze w kamienicy na Łazarzu
➡ świetną atmosferę pracy w zgranym zespole
➡ ubezpieczenie medyczne
Zainteresowana/y? Wyślij nam swoje portfolio: natalia@chapter1.pl
2019-07-19, 17:20
facebook
Nie ma co gadać, trzeba robić. Kolejny rozdział dla Lech Pils napisany. Zapraszamy nie tylko do oglądania, ale i do udziału! https://wielkoloteria.pl
2019-07-11, 15:24
facebook
Chapter1 od niedawna ma swój własny… dom produkcyjny!
Łącząc kompetencje dwóch podmiotów – agencji reklamowej i domu produkcyjnego – postanowiliśmy połączyć siły działu kreacji i działu produkcji, zmniejszając koszty i zwiększając efektywność produkcji kampanii realizowanych dla naszych Klientów.
Pierwszym projektem powstałym w ramach nowego podmiotu był spot dla marki Lech Pils, stanowiący część kampanii „Wielko w naszych rękach”. Od momentu założenia działu produkcji zrealizowaliśmy ponadto: sesję zdjęciową dla marki MylaQ z udziałem Karoliny Pisarek, sesję zdjęciową dla marki Lech Pils oraz reportaże dla Muzeum Śląskiego.
Poznajcie Anna Kocińska, to właśnie ona przyczyniła się do powstania działu produkcji w Chapter1, w którym pełnić będzie rolę Executive Producera. Swoje 8-letnie doświadczenie w produkcji filmowej zdobywała i rozwijała podczas współpracy z takimi markami, jak: Suzuki, Super-Pharm, Lewiatan, PKN Orlen i Amica.
Łącząc kompetencje dwóch podmiotów – agencji reklamowej i domu produkcyjnego – postanowiliśmy połączyć siły działu kreacji i działu produkcji, zmniejszając koszty i zwiększając efektywność produkcji kampanii realizowanych dla naszych Klientów.
Pierwszym projektem powstałym w ramach nowego podmiotu był spot dla marki Lech Pils, stanowiący część kampanii „Wielko w naszych rękach”. Od momentu założenia działu produkcji zrealizowaliśmy ponadto: sesję zdjęciową dla marki MylaQ z udziałem Karoliny Pisarek, sesję zdjęciową dla marki Lech Pils oraz reportaże dla Muzeum Śląskiego.
Poznajcie Anna Kocińska, to właśnie ona przyczyniła się do powstania działu produkcji w Chapter1, w którym pełnić będzie rolę Executive Producera. Swoje 8-letnie doświadczenie w produkcji filmowej zdobywała i rozwijała podczas współpracy z takimi markami, jak: Suzuki, Super-Pharm, Lewiatan, PKN Orlen i Amica.
2019-07-03, 09:57
facebook
https://www.facebook.com/AgencjaChapter1/photos/a.593502837420491/1971441326293295/?type=3
2019-07-01, 11:38
facebook
Girls 4 Girls! Pod taką nazwą ruszyliśmy z nową kampanią MylaQ z udziałem nowej ambasadorki marki – Karoliny Pisarek. Jest wakacyjnie, dziewczęco i naprawdę pięknie. Sami zobaczcie ;)
Za współpracę i pomoc w realizacji sesji do kampanii dziękujemy:
Fotograf: Iza Grzybowska
Stylista Ubioru: Bartłomiej Indyka
Stylista Fryzur: Bartek Janusz
Make up: Aleksandra Łęcka
Modelki: Karolina Pisarek, Kornelia Taładziok, Dominika Piechowiak.
MylaQ dziękujemy za zaufanie i możliwość współtworzenia tak przyjemnych dla oka projektów!
Za współpracę i pomoc w realizacji sesji do kampanii dziękujemy:
Fotograf: Iza Grzybowska
Stylista Ubioru: Bartłomiej Indyka
Stylista Fryzur: Bartek Janusz
Make up: Aleksandra Łęcka
Modelki: Karolina Pisarek, Kornelia Taładziok, Dominika Piechowiak.
MylaQ dziękujemy za zaufanie i możliwość współtworzenia tak przyjemnych dla oka projektów!
2019-06-26, 10:00
facebook
Rośniemy w siłę! Do naszego zespołu dołączyły 3 nowe osoby: Anna Kubiak, Łukasz Jeckel i Natalia Ronowska.
Anna Kubiak w Chapter1 pełnić będzie funkcję Senior Art Directora. Początkowo zajmowała się programowaniem gier i stron internetowych oraz tworzeniem ilustracji i animacji do szkoleń e-learningowych dla takich firm jak ORLEN, Dior, BP, Tchibo, GIVENCHY, Black Red White i L’Oréal. Przez 2 lata związana z agencją GPD, gdzie pełniła nadzór artystyczny nad sesjami fotograficznymi i filmami oraz zajmowała się tworzeniem koncepcji wizualnych dla takich firm jak Lisner, Lidl, Dr. Oetker (Guseppe, Feliciana, Słodka Chwila), John Dog, KinderKraft, Filtron, WIX, Iglotex, Enea, OneDayMore i BIOFARM.
Łukasz Jeckel w Chapter1 objął stanowiska Motion Graphic Designera. Swoje pierwsze kroki w branży stawiał jako freelancer. Doświadczenie zawodowe rozwijał w GPD Agency, gdzie projektował m.in. dla takich marek jak H&M, Eurobank, Lidl, Lisner, Nivea, Dr. Oetker i Johnson & Johnson.
Natalia Ronowska to chodząca energia, która w Chapter1 prowadzi swoje działania na stanowisku Office Managera. Posiada 11-letnie doświadczenie zawodowe w organizacji pracy i to ona sprawia, że wygrywamy niekończącą się walkę z chaosem! ;)
Anna Kubiak w Chapter1 pełnić będzie funkcję Senior Art Directora. Początkowo zajmowała się programowaniem gier i stron internetowych oraz tworzeniem ilustracji i animacji do szkoleń e-learningowych dla takich firm jak ORLEN, Dior, BP, Tchibo, GIVENCHY, Black Red White i L’Oréal. Przez 2 lata związana z agencją GPD, gdzie pełniła nadzór artystyczny nad sesjami fotograficznymi i filmami oraz zajmowała się tworzeniem koncepcji wizualnych dla takich firm jak Lisner, Lidl, Dr. Oetker (Guseppe, Feliciana, Słodka Chwila), John Dog, KinderKraft, Filtron, WIX, Iglotex, Enea, OneDayMore i BIOFARM.
Łukasz Jeckel w Chapter1 objął stanowiska Motion Graphic Designera. Swoje pierwsze kroki w branży stawiał jako freelancer. Doświadczenie zawodowe rozwijał w GPD Agency, gdzie projektował m.in. dla takich marek jak H&M, Eurobank, Lidl, Lisner, Nivea, Dr. Oetker i Johnson & Johnson.
Natalia Ronowska to chodząca energia, która w Chapter1 prowadzi swoje działania na stanowisku Office Managera. Posiada 11-letnie doświadczenie zawodowe w organizacji pracy i to ona sprawia, że wygrywamy niekończącą się walkę z chaosem! ;)
2019-06-25, 15:24
facebook
Satysfakcja naszych klientów – naszą satysfakcją! Strzałka w górę w Raporcie Agencji Interaktywnych i Agencji Marketingu Zintegrowanego (MMP) to coś, od czego najprzyjemniej zaczynać nowy tydzień :) Dziękujemy naszym Klientom za uznanie!
2019-06-24, 15:36
facebook
A tak bawiliśmy się wczoraj! Statuetka Golden Arrow ma już swoje honorowe miejsce w naszym biurze, a my zabieramy się za kolejne nagrodowe projekty! ;)
2019-06-19, 14:59
facebook
We did it again! Realizowana dla Miasto Poznań kampania przeciwko mowie nienawiści w sieci nagrodzona statuetką Golden Arrow w kategorii Experiental marketing!
Miasto Poznań dziękujemy za – jak zwykle – udaną współpracę. Mamy nadzieję, że jeszcze wiele wspólnych i równie docenianych projektów przed nami!
Dziękujemy raz jeszcze osobom, które podzieliły się z nami swoimi doświadczeniami związanymi z hejtem oraz całej ekipie, bez której zaangażowania cały ten projekt nie miałby racji bytu:
Kurator wystawy: Agnieszka Róż
Produkcja: Chapter1, Bartłomiej Szczęsny
Creative Director: Adam Dopieralski
Senior Art Director: Piotr Madej
Strategy Director: Wioletta Baśkiewicz
Head of concept: Krzysztof Drzazga (Will Poorple)
Copywriter: Wiktoria Jóźwiak
Influencer Marketing Manager: Katarzyna Rogacka (Raspel von Draht)
Senior Account Manager: Barbara Niewiadowska
Account Manager: Monika Degórska
DTP: Norbert Ślusarczyk
Miasto Poznań dziękujemy za – jak zwykle – udaną współpracę. Mamy nadzieję, że jeszcze wiele wspólnych i równie docenianych projektów przed nami!
Dziękujemy raz jeszcze osobom, które podzieliły się z nami swoimi doświadczeniami związanymi z hejtem oraz całej ekipie, bez której zaangażowania cały ten projekt nie miałby racji bytu:
Kurator wystawy: Agnieszka Róż
Produkcja: Chapter1, Bartłomiej Szczęsny
Creative Director: Adam Dopieralski
Senior Art Director: Piotr Madej
Strategy Director: Wioletta Baśkiewicz
Head of concept: Krzysztof Drzazga (Will Poorple)
Copywriter: Wiktoria Jóźwiak
Influencer Marketing Manager: Katarzyna Rogacka (Raspel von Draht)
Senior Account Manager: Barbara Niewiadowska
Account Manager: Monika Degórska
DTP: Norbert Ślusarczyk
2019-06-18, 21:13
facebook
Chapter1 i Bambino pielęgnują dziecięcą wyobraźnię! Zobaczcie naszą kampanię “Podróże z wyobraźnią”, która przenosi dzieciaki w świat Bolka i Lolka! W ramach działań stworzyliśmy komunikację POSM, WWW, spot reklamowy i animacje na kinowe nośniki off screen. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Poland.
2019-06-10, 09:43
facebook
O hejcie warto mówić głośno, a najlepiej głośno i kreatywnie. Nominacja w konkursie Golden Arrow to najlepszy dowód na to, że nam udało się to zrobić naprawdę dobrze. Nominowana w kategorii Experiental marketing została Wystawa Nowych Narzędzi Tortur, realizowana dla Miasto Poznań w ramach kampanii Hejt Boli #NiePozwalam
Miasto Poznań dziękujemy za zaufanie i możliwość udziału w tak znaczącym projekcie.
Szczególnie podziękowania kierujemy do osób, które zdecydowały się wystąpić w naszym filmie, dzieląc się swoimi przykrymi doświadczeniami i osobistymi przeżyciami związanymi z mową nienawiści.
Projekt nie udałby się bez ciężkiej pracy i zaangażowania:
Kurator wystawy: Agnieszka Róż
Produkcja: Chapter1, Bartłomiej Szczęsny
Creative Director: Adam Dopieralski
Senior Art Director: Piotr Madej
Strategy Director: Wioletta Baśkiewicz
Head of concept: Krzysztof Drzazga
Copywriter: Wiktoria Jóźwiak
Influencer Marketing Manager: Katarzyna Rogacka Raspel von Draht
Senior Account Manager: Barbara Niewiadowska
Account Manager: Monika Degórska
DTP: Norbert Ślusarczyk
Miasto Poznań dziękujemy za zaufanie i możliwość udziału w tak znaczącym projekcie.
Szczególnie podziękowania kierujemy do osób, które zdecydowały się wystąpić w naszym filmie, dzieląc się swoimi przykrymi doświadczeniami i osobistymi przeżyciami związanymi z mową nienawiści.
Projekt nie udałby się bez ciężkiej pracy i zaangażowania:
Kurator wystawy: Agnieszka Róż
Produkcja: Chapter1, Bartłomiej Szczęsny
Creative Director: Adam Dopieralski
Senior Art Director: Piotr Madej
Strategy Director: Wioletta Baśkiewicz
Head of concept: Krzysztof Drzazga
Copywriter: Wiktoria Jóźwiak
Influencer Marketing Manager: Katarzyna Rogacka Raspel von Draht
Senior Account Manager: Barbara Niewiadowska
Account Manager: Monika Degórska
DTP: Norbert Ślusarczyk
2019-06-07, 14:33
facebook
Całe Wielko w naszych outdoorach dla Lech Pils. Jesteśmy na wjazdach do Wielkopolski, w Wielko miastach i ze specjalną kontekstową komunikacją. Sami zobaczcie, jak wspaniale się prezentują!
Produkcja: Chapter1
Creative Director: Adam Dopieralski
Head Of Concept: Krzysztof Drzazga
Senior Art Director: Piotr Madej
Senior Copy: Paweł Gogler
DTP: Norbert Ślusarczyk
Senior Account Manager: Maciej Sitek
Fotograf: Photo by: Bartek Sadowski
Kierownik produkcji: Anna Kocińska
Kostiumy i Charakteryzacja: Magda Kocurek/ Zuzanna Błaszczyk
Obsługa planu: Fix Service
Studio: WSK Studio
Dom mediowy: ZenithMedia
Produkcja: Chapter1
Creative Director: Adam Dopieralski
Head Of Concept: Krzysztof Drzazga
Senior Art Director: Piotr Madej
Senior Copy: Paweł Gogler
DTP: Norbert Ślusarczyk
Senior Account Manager: Maciej Sitek
Fotograf: Photo by: Bartek Sadowski
Kierownik produkcji: Anna Kocińska
Kostiumy i Charakteryzacja: Magda Kocurek/ Zuzanna Błaszczyk
Obsługa planu: Fix Service
Studio: WSK Studio
Dom mediowy: ZenithMedia
2019-06-05, 12:45
facebook
Weźcie zobaczcie albo weźcie udział w naszej loterii dla Lech Pils. A najlepiej jedno i drugie. Wielko w Waszych rękach. ?? ➡️? https://wielkoloteria.pl
2019-05-21, 13:22