Chapter1
Chapter1. Be brave or be brave.
facebook
?? Długo trzymaliśmy ten projekt w tajemnicy, ale w końcu możemy się nim pochwalić. Przed Wami spot stworzony dla marki Bambino, promujący nowość - szampony czułe na potrzeby całej rodziny. Możecie go zobaczyć w telewizji, serwisach VOD czy w mediach społecznościowych.
Za stworzenie, produkcję oraz promocję spotu dla Bambino (NIVEA Polska) odpowiadają:
Agencja: Chapter1
Dom produkcyjny: HOW HOW - produkcja filmowa
Dom mediowy: OMD
Producentka: Anita Trzyna (How How)
Scenariusz: Krzysztof Drzazga (Chapter1)
Reżyser: Jakub Kossakowski (Bryk&More)
Operator: Kamil Płocki (Papaya Films)
1ad: Kuba Tarnowski
Makijaż: Natalia Charłan
Włosy: Anna Kopaczewska
Kostiumy: Hanna Bartoś
Rekwizyty: Krzysztof Kołodziejczyk
Scenografia: Dorota Rakowiecka
Obsada: Kinga, Adam, Lena, Antoni Stępień (Ladygugu.pl)
Postprodukcja dźwięku: SoundProve
Montaż: Michał Szyszka (How How)
Senior Account Manager: Barbara Niewiadowska (Chapter1)
Influencer Marketing Manager: Katarzyna Rogacka (Chapter1)
2021-07-30, 11:00
facebook
Nietolerancji nie tolerujemy. Widzimy się na Poznań Pride Week #pridemonth ?‍?
2021-06-28, 15:00
facebook
Do działu kreacji poszukiwany/a ?? https://chapter1.pl/offer/art-senior-art-directo
2021-05-21, 11:42
facebook
Czary i magia dla uzyskania lepszych wyników w Social Mediach naszych Klientów? Nie. Tylko i aż samo mięso od Franciszka z Tigers ?
2021-04-21, 13:30
facebook
CH1 rekrutuje do działu kreacji ?? https://chapter1.pl/offer/senior-graphic-designer-junior-art
2021-03-04, 10:25
facebook
?? Przejdziecie obok takiego newsa obojętnie? sprawny.marketing dziękujemy za wyróżnienie kampanii "Obojętność krzywdzi" dla Miasto Poznań
Dużo ważnych akcji, w tym nasza. Kliknijcie, zobaczcie, kto nie widział. Be brave or be brave!
2021-03-03, 15:02
facebook
Olek, bo tak chciał byśmy się do niego zwracali, odszedł realizując kolejne marzenie.

Żegnamy Cię z niesłychanym żalem.
2021-02-23, 15:14
facebook
Jeszcze raz dziękujemy MMP za wyróżnienie Chapter1.

Szczegóły znajdziecie w raporcie specjalnym "Raport Agencje Marketing Services i Digital 2020". Z dumą spoglądamy na to wyróżnienie, które przypomina nam, że kolejne wyzwania w digitalowym świecie reklamy dopiero przed nami. ?

? Tak nas oceniono:
6/6 rozumienie potrzeb,
5.6/6 nowe technologie,
5.6/6 nowe media,
5.4/6 warci wydanych pieniędzy
2021-02-18, 13:55
facebook
2021-01-01, 23:23
facebook
??? Rekrutujemy. Szczegóły na ➡ www.chapter1.pl/offer/ksiegowy-ksiegowa/ Podajcie dalej ?
2020-12-30, 16:10
facebook
Życzymy Wam, żeby gdzieś blisko była osoba, z którą z chęcią napijecie się wina. ? Zapytacie "co tam, jak tam", a ona odpowie "okej, może pooglądamy razem serial?".

Dbajcie o siebie i bądźcie zdrowi! Niech 2021 pozwoli na spotkania w gronie znajomych w outficie nieco innym niż domowy dres.
2020-12-24, 11:00
facebook
W ramach działań #RadaSektorowa chcemy bliżej przyjrzeć się sytuacji osób 50+ w sektorze komunikacji marketingowej?? Jeśli pracujesz w SKM i bierzesz udział w polityce zatrudnieniowej firmy, wypełnij proszę krótką ankietę ✔ Badanie trwa do 22 grudnia.

Szczegóły w linku ? https://bit.ly/Badanie50plus
Sektorowe Rady ds. Kompetencji IAB SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej
2020-12-21, 12:00
facebook
Serce pęka, łzy lecą po policzkach, bo z Chapter1 żegna się nasz firmowy crush. ?
Maciej, dziękujemy! Za to, że jak nikt inny ogarniałeś trafik (umówmy się - łatwe to nie było) i dbałeś o zespół. Za to, że projekty, które koordynowałeś chwytały Klientów za serca. Za wszystkie wspólnie zjedzone piątkowe burgery i motywacyjne nap&%$@!*anie w drzwi copywriterów.

Za żarty wszędzie i ze wszystkiego, ale i za powagę oraz stoicki spokój, gdy trzeba.

Życzymy Ci sukcesów w nowej pracy, a nowym współpracownikom szczerze zazdrościmy. Be brave or be brave! ?
2020-12-18, 16:30
facebook
Chwilami ogarnia nas smutek, bo nie możemy świętować wspólnie wyróżnienia dla Agencji Marketing Services Roku 2020, jak kiedyś... ale dziś o 12:00 spotykamy się na HO, żeby obejrzeć galę #Kreatura2020 na MMP, do czego Was zachęcamy. ?

Link do transmisji ➡️ https://www.facebook.com/MMPonline/videos/836450013811484
2020-11-25, 10:56
facebook
https://www.facebook.com/AgencjaChapter1/photos/a.593502837420491/1486558254781607/?type=3
2020-11-24, 00:13
facebook
❗⚡❗⚡❗❤ W związku z dzisiejszym Ogólnopolski Strajk Kobiet zamykamy drzwi Chapter1 na jeden dzień, żeby solidaryzować się ze wszystkimi protestującymi.
#strajkkobiet #kobietysabrave

Widzimy się tradycyjnie w czwartek.

Autor: Igor Kosiorowski
2020-10-28, 09:09
facebook
https://www.facebook.com/AgencjaChapter1/photos/a.593502837420491/2516895445081211/?type=3
2020-10-27, 14:34
facebook
Pijesz kawę, przeglądasz fejsa, aż tu Chapter1 jest 1 z 5 agencji marketingu zintegrowanego wyróżnionych w raporcie MMP W kategorii dla nas szczególnie ważnej - za wzorcową digitalizację ⭐?⭐

Przyznana przez ludzi szczególnie dla nas ważnych - naszych Klientów.

Inne staty też wymagają ??.

Jesteśmy nerdami z "human touch":
6/6 rozumienie potrzeb,
5.6/6 nowe technologie,
5.6/6 nowe media,
5,4/6 warci wydanych pieniędzy.

Dziękujemy.
#bebraveorbebrave
2020-10-05, 13:49
facebook
Pod koniec września wystartowaliśmy z rebrandingiem marki MYLAQ (należącej do Cosmo Group). Do zakresu naszej pracy należało m.in. stworzenie platformy komunikacyjnej Colours Of My Beauty, produkcja wizerunkowej sesji zdjęciowej, odświeżenie wizerunku marki w Social Mediach oraz stworzenie nowego logotypu. ??

Copywriter: Wiktoria Jóźwiak
Art Director: Adam Dopieralski, Anna Kubiak
Fotograf: Kuba Szopka
Social Media: Aleksandra Żyłkowska
Studio: WSK Studio
2020-09-28, 10:34
facebook
Zaledwie kilka minut dzieliło nas od burzy, która tego dnia przeszła nad Poznaniem i prawie pokrzyżowała nasze plany. Tym razem z Iną z True Taste Hunters i Lech Pils gotowaliśmy i próbowaliśmy wielkopolskich dań. Szczegóły tradycyjnie na profilu marki. Za pomoc w realizacji dziękujemy Oversee - film production i Restauracja Bamberka ??
2020-09-22, 11:00
facebook
? Niby tylko zdjęcie na fejsbuczka, ale nie u nas. To tylko część zespołu, który w Chapter1 odpowiada za zdjęcia dla marki MylaQ w Social Mediach. Szykuje się mała rewolucja! Więcej efektów wkrótce na IG i FB! #bebraveorbebrave
2020-09-21, 11:34
facebook
Ruszyła kampania promująca nowość od Bambino - olejki pod prysznic z legendarną oliwką o zapachu moreli i jaśminu. ??Odpowiadamy za ideę kreatywną, sesję zdjęciową, produkcję tag-onu razem z HOW HOW - produkcja filmowa i kreacje do digitalu (w tym Social Media). Wyszło soczyście!
2020-09-17, 14:18
facebook
Praca z tym Klientem sprawia, że z radością przenosimy się do czasów dzieciństwa, które przypominają nam kultowy zapach słynnej oliwki Bambino! ?

Tym bardziej nas to cieszy, bo nasza współpraca wkracza na wyższy poziom. ?? Bambino dołącza oficjalnie do Klientów Chapter1. Będziemy odpowiedzialni m.in. za koncepcje kreatywne, działania z zakresu digital marketingu, w tym social media marki!
2020-08-18, 10:04
facebook
? Regały, toaletki, stoły i coś nowego. Szykuje nam się dynamiczna i ciekawa współpraca przy nowym projekcie dla marki wnętrzarskiej ? ? Wnętrza VOX ? ? , wykorzystującej przy projektowaniu swoich produktów nowoczesne technologie i wiedzę z zakresu nauk humanistycznych.

Szczegółów tradycyjnie nie zdradzamy, ale focimy i kręcimy, żebyście wkrótce mogli zobaczyć efekty naszych działań. ??

Witamy nowego Klienta na pokładzie! #bebraveorbebrave
2020-08-05, 11:54
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.