Chapter1
Chapter1. Be brave or be brave.
facebook
2020-05-26, 14:11
facebook
Jak przetrwać lockdown?! ? Udać się w podróż z nowością od naszego Klienta MylaQ - lakierami tradycyjnymi, inspirowanymi najpopularniejszymi światowymi miastami. Więcej zdjęć z sesji w kanałach social media MylaQ!
2020-05-26, 11:30
facebook
I tak to mniej więcej wygląda!
2020-05-22, 10:00
facebook
Miło nam poinformować, że Chapter1 nawiązał współpracę z Sektorową Radą ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.

Jest to projekt, który powstał z inicjatywy SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej oraz IAB Polska w ramach "Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2019-2022” - wdrażanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości). Głównym celem Rady jest standaryzacja kompetencji oraz dopasowanie kwalifikacji nabywanych przez pracowników sektora komunikacji marketingowej do aktualnych wymagań rynku i pracodawców.

W pracach Rady aktywny udział wezmą Magdalena Drzazga (CEO Chapter1) jako Lider Grupy ds. Ram Kwalifikacji oraz Wioletta Baśkiewicz (Strategy Director) jako Członkini.

Jesteśmy dumni z udziału w tym projekcie - dzięki niemu razem z członkami RADY będziemy mieli wpływ na kształtowanie branży i dopasowywanie systemu edukacji do potrzeb całego sektora komunikacji marketingowej.

#RadaSektorowa #EdukacjaDlaBiznesu #BiznesDlaEdukacji #RozwójDlaWszystkich
2020-05-21, 11:00
facebook
Tak bardzo tęskni się nam za pracą w biurze (ile można z domu), że postanowiliśmy wykorzystać simsowe skille Social Media Supervisor'a i odtworzyć biurową rzeczywistość w SIMS 4.

Kto odgadnie kim są poszczególne osoby? Reszta ekipy CH1 w tym dniu pracowała zdalnie! ;-)
2020-05-15, 15:19
facebook
?????????
2020-05-07, 15:19
facebook
Dziękujemy, że z nami wytrzymujecie! Liczymy, że już wkrótce zobaczymy się na żywo. Wiemy, że nie możecie się doczekać! ?
2020-04-27, 13:58
facebook
Wiemy, że przebywanie ze sobą 24h na dobę bywa... ciekawe! Dlatego wspólnie z marką Bambino podpowiadamy, jakimi czułymi słówkami możemy umilić sobie ten czas! ;-)
2020-04-24, 11:00
facebook
Nie dajemy się hejterom! ? Kolejna nominacja za projekt Wystawa Nowych Narzędzi Tortur (realizowany dla Miasto Poznań) w kategorii INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIA (kampania społeczna) w konkursie Innovation 2020! Trzymajcie za nas kciuki! #bebraveorbebrave
2020-04-22, 14:37
facebook
https://www.facebook.com/AgencjaChapter1/photos/a.593502837420491/2516895445081211/?type=3
2020-04-14, 13:11
facebook
Życzymy Wam dużo zdrowia i pozytywnego nastawienia! ? Chapter1 Team
2020-04-10, 13:46
facebook
Tylko do końca dzisiejszego dnia trwa konkurs, który przygotowaliśmy dla marki NeoNail! Zachęcamy do wzięcia udziału. ? https://zawszebadzsoba.neonail.pl/ #zostanwdomu #malujewdomuzneonail
2020-04-02, 15:02
facebook
ŁAHudry pozdrawiają! ? I nie, nie myślimy o sobie źle. Po prostu zostajemy we własnych domach i praktykujemy ŁAH (Łork At Home)! #bebravestayathome
2020-03-24, 10:47
facebook
Nasze copiątkowe śniadania to tradycja, którą baaaardzo starannie pielęgnujemy. Nawet zdalnie na ŁAHu (tłum. Łork At Home) #bebravestayathome
2020-03-20, 13:59
facebook
W związku z zaistniałą sytuacją w kraju ekipa Chapter1 przeszła na pracę zdalną. Nie organizujemy spotkań wewnętrznych oraz tych z Klientami. Mamy nadzieję, że niedługo wszystko wróci do normy.

Jednocześnie apelujemy: zostań w domu przez 14 najbliższych dni! Przebieg sytuacji zależy w dużej mierze od naszego zachowania. #bebravestayathome
2020-03-16, 15:53
facebook
Kolejny nowy Klient na pokładzie Chapter1! www.altax.pl, dziękujemy za zaufanie! ?? W ramach naszej współpracy będziemy odpowiadać za obsługę marki w zakresie BTL w 2020 roku.
2020-03-09, 11:37
facebook
Co Wy wiecie o latach doświadczenia w branży... ? Happy Birthday Piotr Madej! ?
2020-02-25, 12:02
facebook
Lubimy małe wyzwania, dlatego na początku lutego zrobiliśmy sobie lato. Tak "bujaliśmy się", kręcąc spot reklamowy dla naszego nowego klienta! Więcej wkrótce! #bebraveorbebrave HOW HOW - produkcja filmowa
2020-02-25, 08:00
facebook
TAK TRZEBA TYĆ! #savechubbyunicorns
2020-02-20, 12:06
facebook
Odwiedziliśmy ostatnio warszawskie biuro Facebooka, gdzie zostaliśmy zasypani dużą dawką inspiracji i poznaliśmy najnowsze trendy w budowaniu efektywnych kampanii w social mediach. Wdrażanie ich w kampaniach naszych klientów czas zacząć! Do what Mark Zuckerberg does - WATCH US! ;)))
2020-02-04, 15:56
facebook
Znów o nas piszą! ?? Tym razem w MMP możecie przeczytać o kampanii społecznej dotyczącej mowy nienawiści w internecie, którą realizowaliśmy we współpracy z Miasto Poznań. Temat bardzo ważny, a sam projekt doceniony i wyróżniony podczas gali Kreatura 2019. Dziękujemy Miasto Poznań za zaufanie!
2020-01-31, 09:31
facebook
Podczas ostatniej sesji w WSK Studio realizowanej w ramach nadchodzącej kampanii naszego klienta Photo by: Bartek Sadowski znów udowodnił, że nie ma sobie równych! Efektami pochwalimy się wkrótce ;) Stay tuned! ?
2020-01-30, 11:06
facebook
O tym, że branża beauty ? nie jest nam obca doskonale wiecie, ale tym, że wygraliśmy przetarg na kompleksową obsługę marki MylaQ jeszcze nie mieliśmy okazji się pochwalić! To kolejny wygrany przetarg na obsługę tej marki. ?? Bądźcie czujni, bo będzie się działo! #bebraveorbebrave
2020-01-17, 11:00
facebook
Dziś Dzień Sprzątania Biurka! U nas, jak widać, obchodzony szerokim łukiem :P
2020-01-13, 11:23
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.