Ruszyła kampania Lecha Pilsa
Kampania pod hasłem "Bo jesteśmy Wielko" promuje podejście Wielkopolan do życia i pracy, oparte na tradycyjnych wartościach, z których słyną mieszkańcy regionu. Zintegrowane działania obejmą billboardy w całym regionie i na jego granicach, siatki wielkoformatowe, materiały POSM, spoty reklamowe w kinach, VOD, digital, w tym działania w Social Mediach.
2018-05-24, 08:53
Kampania pod hasłem "Bo jesteśmy Wielko" promuje podejście Wielkopolan do życia i pracy, oparte na tradycyjnych wartościach, z których słyną mieszkańcy regionu. Zintegrowane działania obejmą billboardy w całym regionie i na jego granicach, siatki wielkoformatowe, materiały POSM, spoty reklamowe w kinach, VOD, digital, w tym działania w Social Mediach.
Działania kampanijne zostały wsparte Influencer Marketingiem, do których zaprosiliśmy m.in. Adbustera (Marek Hoffmann), Maciej Je (Maciej Blatkiewicz) i Opydo (Paweł Opydo).
Zaplanowane działania dla Lecha Pilsa (Kompania Piwowarska S.A.) potrwają od 1 maja do końca 2018 r. Za strategię, kreację i wdrożenie kampanii odpowiada agencja marketingowa Chapter1.
KONTAKT / AUTOR
Aleksandra Żyłkowska
Chapter1 sp. z o.o.
733222451
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx