Chapter1
Chapter1. Be brave or be brave.
facebook
Accouncka piąteczka podczas póóóźnego śniadania i z powrotem do pracy! ;-)
2019-08-23, 13:51
facebook
Po przetargowym tygodniu czas na nagrodę dla całego teamu! ??
2019-08-09, 13:07
facebook
Poszukiwany Junior Graphic Designer, który chciałby dołączyć do naszej zacnej ekipy i tworzyć fajne rzeczy w pięknym biurze na Łazarzu!
Na czym polegać będzie Twoja praca?
➡ tworzeniu projektów graficznych (digital, social media, komunikacja BTL)
➡ udziale w sesjach fotograficznych
➡ realizacji projektów we współpracy z copywriterem i social media managerem

Czego oczekujemy?
➡ bardzo dobrej znajomości programów: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator
➡ znajomości trendów social media i nowych możliwości graficznych
➡ dobrej komunikatywności
➡ terminowości i dobrej organizacji pracy

Co oferujemy?
➡ współpracę przy ciekawych ogólnopolskich projektach dla znanych klientów
➡ możliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji (szkolenia, coaching
doświadczonych ludzi)
➡ pracę w pięknym biurze w kamienicy na Łazarzu
➡ świetną atmosferę pracy w zgranym zespole
➡ ubezpieczenie medyczne
Zainteresowana/y? Wyślij nam swoje portfolio: natalia@chapter1.pl
2019-07-19, 17:20
facebook
Nie ma co gadać, trzeba robić. Kolejny rozdział dla Lech Pils napisany. Zapraszamy nie tylko do oglądania, ale i do udziału! https://wielkoloteria.pl
2019-07-11, 15:24
facebook
Chapter1 od niedawna ma swój własny… dom produkcyjny!

Łącząc kompetencje dwóch podmiotów – agencji reklamowej i domu produkcyjnego – postanowiliśmy połączyć siły działu kreacji i działu produkcji, zmniejszając koszty i zwiększając efektywność produkcji kampanii realizowanych dla naszych Klientów.

Pierwszym projektem powstałym w ramach nowego podmiotu był spot dla marki Lech Pils, stanowiący część kampanii „Wielko w naszych rękach”. Od momentu założenia działu produkcji zrealizowaliśmy ponadto: sesję zdjęciową dla marki MylaQ z udziałem Karoliny Pisarek, sesję zdjęciową dla marki Lech Pils oraz reportaże dla Muzeum Śląskiego.

Poznajcie Anna Kocińska, to właśnie ona przyczyniła się do powstania działu produkcji w Chapter1, w którym pełnić będzie rolę Executive Producera. Swoje 8-letnie doświadczenie w produkcji filmowej zdobywała i rozwijała podczas współpracy z takimi markami, jak: Suzuki, Super-Pharm, Lewiatan, PKN Orlen i Amica.
2019-07-03, 09:57
facebook
https://www.facebook.com/AgencjaChapter1/photos/a.593502837420491/1971441326293295/?type=3
2019-07-01, 11:38
facebook
Girls 4 Girls! Pod taką nazwą ruszyliśmy z nową kampanią MylaQ z udziałem nowej ambasadorki marki – Karoliny Pisarek. Jest wakacyjnie, dziewczęco i naprawdę pięknie. Sami zobaczcie ;)
Za współpracę i pomoc w realizacji sesji do kampanii dziękujemy:
Fotograf: Iza Grzybowska
Stylista Ubioru: Bartłomiej Indyka
Stylista Fryzur: Bartek Janusz
Make up: Aleksandra Łęcka
Modelki: Karolina Pisarek, Kornelia Taładziok, Dominika Piechowiak.
MylaQ dziękujemy za zaufanie i możliwość współtworzenia tak przyjemnych dla oka projektów!
2019-06-26, 10:00
facebook
Rośniemy w siłę! Do naszego zespołu dołączyły 3 nowe osoby: Anna Kubiak, Łukasz Jeckel i Natalia Ronowska.

Anna Kubiak w Chapter1 pełnić będzie funkcję Senior Art Directora. Początkowo zajmowała się programowaniem gier i stron internetowych oraz tworzeniem ilustracji i animacji do szkoleń e-learningowych dla takich firm jak ORLEN, Dior, BP, Tchibo, GIVENCHY, Black Red White i L’Oréal. Przez 2 lata związana z agencją GPD, gdzie pełniła nadzór artystyczny nad sesjami fotograficznymi i filmami oraz zajmowała się tworzeniem koncepcji wizualnych dla takich firm jak Lisner, Lidl, Dr. Oetker (Guseppe, Feliciana, Słodka Chwila), John Dog, KinderKraft, Filtron, WIX, Iglotex, Enea, OneDayMore i BIOFARM.

Łukasz Jeckel w Chapter1 objął stanowiska Motion Graphic Designera. Swoje pierwsze kroki w branży stawiał jako freelancer. Doświadczenie zawodowe rozwijał w GPD Agency, gdzie projektował m.in. dla takich marek jak H&M, Eurobank, Lidl, Lisner, Nivea, Dr. Oetker i Johnson & Johnson.

Natalia Ronowska to chodząca energia, która w Chapter1 prowadzi swoje działania na stanowisku Office Managera. Posiada 11-letnie doświadczenie zawodowe w organizacji pracy i to ona sprawia, że wygrywamy niekończącą się walkę z chaosem! ;)
2019-06-25, 15:24
facebook
Satysfakcja naszych klientów – naszą satysfakcją! Strzałka w górę w Raporcie Agencji Interaktywnych i Agencji Marketingu Zintegrowanego (MMP) to coś, od czego najprzyjemniej zaczynać nowy tydzień :) Dziękujemy naszym Klientom za uznanie!
2019-06-24, 15:36
facebook
A tak bawiliśmy się wczoraj! Statuetka Golden Arrow ma już swoje honorowe miejsce w naszym biurze, a my zabieramy się za kolejne nagrodowe projekty! ;)
2019-06-19, 14:59
facebook
We did it again! Realizowana dla Miasto Poznań kampania przeciwko mowie nienawiści w sieci nagrodzona statuetką Golden Arrow w kategorii Experiental marketing!

Miasto Poznań dziękujemy za – jak zwykle – udaną współpracę. Mamy nadzieję, że jeszcze wiele wspólnych i równie docenianych projektów przed nami!

Dziękujemy raz jeszcze osobom, które podzieliły się z nami swoimi doświadczeniami związanymi z hejtem oraz całej ekipie, bez której zaangażowania cały ten projekt nie miałby racji bytu:
Kurator wystawy: Agnieszka Róż
Produkcja: Chapter1, Bartłomiej Szczęsny
Creative Director: Adam Dopieralski
Senior Art Director: Piotr Madej
Strategy Director: Wioletta Baśkiewicz
Head of concept: Krzysztof Drzazga (Will Poorple)
Copywriter: Wiktoria Jóźwiak
Influencer Marketing Manager: Katarzyna Rogacka (Raspel von Draht)
Senior Account Manager: Barbara Niewiadowska
Account Manager: Monika Degórska
DTP: Norbert Ślusarczyk
2019-06-18, 21:13
facebook
Chapter1 i Bambino pielęgnują dziecięcą wyobraźnię! Zobaczcie naszą kampanię “Podróże z wyobraźnią”, która przenosi dzieciaki w świat Bolka i Lolka! W ramach działań stworzyliśmy komunikację POSM, WWW, spot reklamowy i animacje na kinowe nośniki off screen. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Poland.
2019-06-10, 09:43
facebook
O hejcie warto mówić głośno, a najlepiej głośno i kreatywnie. Nominacja w konkursie Golden Arrow to najlepszy dowód na to, że nam udało się to zrobić naprawdę dobrze. Nominowana w kategorii Experiental marketing została Wystawa Nowych Narzędzi Tortur, realizowana dla Miasto Poznań w ramach kampanii Hejt Boli #NiePozwalam

Miasto Poznań dziękujemy za zaufanie i możliwość udziału w tak znaczącym projekcie.
Szczególnie podziękowania kierujemy do osób, które zdecydowały się wystąpić w naszym filmie, dzieląc się swoimi przykrymi doświadczeniami i osobistymi przeżyciami związanymi z mową nienawiści.
Projekt nie udałby się bez ciężkiej pracy i zaangażowania:
Kurator wystawy: Agnieszka Róż
Produkcja: Chapter1, Bartłomiej Szczęsny
Creative Director: Adam Dopieralski
Senior Art Director: Piotr Madej
Strategy Director: Wioletta Baśkiewicz
Head of concept: Krzysztof Drzazga
Copywriter: Wiktoria Jóźwiak
Influencer Marketing Manager: Katarzyna Rogacka Raspel von Draht
Senior Account Manager: Barbara Niewiadowska
Account Manager: Monika Degórska
DTP: Norbert Ślusarczyk
2019-06-07, 14:33
facebook
Całe Wielko w naszych outdoorach dla Lech Pils. Jesteśmy na wjazdach do Wielkopolski, w Wielko miastach i ze specjalną kontekstową komunikacją. Sami zobaczcie, jak wspaniale się prezentują!
Produkcja: Chapter1
Creative Director: Adam Dopieralski
Head Of Concept: Krzysztof Drzazga
Senior Art Director: Piotr Madej
Senior Copy: Paweł Gogler
DTP: Norbert Ślusarczyk
Senior Account Manager: Maciej Sitek
Fotograf: Photo by: Bartek Sadowski
Kierownik produkcji: Anna Kocińska
Kostiumy i Charakteryzacja: Magda Kocurek/ Zuzanna Błaszczyk
Obsługa planu: Fix Service
Studio: WSK Studio
Dom mediowy: ZenithMedia
2019-06-05, 12:45
facebook
Weźcie zobaczcie albo weźcie udział w naszej loterii dla Lech Pils. A najlepiej jedno i drugie. Wielko w Waszych rękach. ?? ➡️? https://wielkoloteria.pl
2019-05-21, 13:22
facebook
Oto efekty sesji zdjęciowej i filmu wizerunkowego promującego nową kolekcję lakierów hybrydowych marki NeoNail - "Liberté", które powstały w oparciu o nasz koncept kreatywny. Za współpracę i pomoc w realizacji projektu dziękujemy:
? Fot: Aleksandra Zaborowska
? Dir: Jacek Jabłoński / Papert Pictures
? Make up & hair: Vika May
? Stylist: Agnieszka Łoza
? Production: Agata Kruczek / Papert Pictures
? Dom produkcyjny: Papert Pictures
2019-05-16, 10:30
facebook
Office Manager poszukiwany!
Szukamy wszechogarniacza, który zasili nasze grono i ułatwi nam życie, obejmując w Chapter1 stanowisko Office Managera!
Do jego zadań należeć będą:
? kompleksowe prowadzenie biura: obsługa recepcji, współpraca z podwykonawcami i dostawcami
? nadzorowanie zakupów firmowych
? organizacja spotkań i delegacji służbowych
Czego oczekujemy?
? zdolności organizacyjnych (umiejętność zarządzania budżetem, współpraca z dostawcami)
? umiejętności pracy pod presją czasu i podejmowania szybkich decyzji
? komunikatywności i wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
Co oferujemy w zamian?
? pracę w pięknym biurze w kamienicy na Łazarzu
? świetną atmosferę pracy
? prywatną opiekę zdrowotną
Zainteresowana/y? Wyślij swoje CV na adres: magda@chapter1.pl
2019-05-08, 16:38
facebook
Jeden obraz wart tysiąca słów, więc zamiast pisać i pisać, wrzucamy nasze najnowsze wideo dla Lech Pils, którym rozpoczynamy drugi flight platformy Wielko! Wielko jest w naszych rękach. ?
Klient: Lech Pils
Scenariusz: Krzysztof Drzazga, Paweł Gogler
Reż. Marcin Mikulski
Dop: Maciej Twardowski
Strategia: Magda Piotrowiak
Kreacja: Adam Dopieralski, Piotr Madej, Krzysztof Drzazga, Paweł Gogler
Produkcja: Anna Kocińska i Chapter1
Account Manager: Maciej Sitek
Kierownik planu: Łukasz Wiewiórski
Stylizacja, Make Up: Magda Kocurek
2019-05-08, 10:57
facebook
Hejt boli, niszczy, jest prawdziwą przemocą. Przekonali się o tym na własne oczy i uszy zaskoczeni uczestnicy "Wystawy nowych narzędzi tortur". Zobaczcie relację z wydarzenia, które stworzyliśmy w ramach kampanii zintegrowanej dla Miasto Poznań. Więcej o akcji: www.torturywystawa.pl #experentialmarketing #chapter1 #hejtboli #NiePozwalam
2019-04-17, 15:12
facebook
2019-04-15, 09:27
facebook
? Art Director na już! ?

Jesteś kreatywnym artem, który robił już wszystko i znasz na pamięć każdy skrót w pakiecie Adobe? Ślij portfolio, ale upewnij się, czy potrafisz, znasz, masz:

? minimum 4 lata doświadczenia w agencji kreatywnej full service poparte ciekawym portfolio,
? doświadczenie w nadzorowaniu teamu i kreatywnym nadzorze marek oraz projektów,
? bardzo dobrą znajomość i swobodę w poruszaniu się po ATL-u, BTL-u i digitalu,
? potrafisz przekuć brief na unikalną ideę kreatywną, a ideę przełożyć na KV i dowolne nośniki reklamowe,
?masz na koncie kreatywne przygotowywanie i udział w sesjach zdjęciowych oraz
? wysoką wrażliwość estetyczną i wyczulenie na nowe trendy.

➡ Oferujemy:
? atrakcyjne wynagrodzenie,
? możliwość rozwoju i współpracy z najlepszymi,
? współpracę z dużymi markami,
? pracę w zgranym zespole,
? splendor, chwałę.
Zainteresowany/a?
➡ Wyślij CV i portfolio na: magda@chapter1.pl
2019-04-03, 13:02
facebook
Mamy mają moc? ;-)
2018-11-05, 15:36
facebook
Ale teraz serio. Chapter1 briefuje Was na kawę na niby. ☕
Double Brand moodagency.pl
Chromatique Motionbrand 23HEROES Papert Pictures ZERO,2 Agencja Reklamowa LUCKYYOU Alchemiq Studio AF.agency Profeina

Termin bez deadline’u. Budżet nieograniczony. Touchpoint: jakakolwiek salka ze stołem lub bez. Obsada: dowolna.

Challenge:
2018-09-28, 12:43
facebook
W Chapter1 pracujemy na serio, za to kawę pijemy na niby. ;-) ☕☕ Wszystko po to, by pomóc małej Jadzi stanąć na równe nogi. Wypiliśmy na niby: 4 latte (Wioletta, Wiktoria, Aleksandra Agata, Anna, Raspel), w tym jedna na sojowym, 3 sypane (Will, Norbert, Adam, Maciej), 5 espresso (Piotr), szpanerski drip (Joanna), 3 Frappucino z bitą śmietaną (Dagmara, Sylwia, Kinga Krüger), zbożową z ciachem bez glutenu (Bart Podbor Nie Rób Wstydu), 2 Caramel Macchiato (Monika, Monika, Magda).
2018-09-17, 16:01
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.